Ogłoszenia i komunikaty
- Agnieszka Zielińska
- Odsłony: 1073
Z jakich ulg można skorzystać w spłacie należności wobec ZUS, to temat najbliższego webinarium
organizowanego przez toruński oddział ZUS. Odbędzie się ono 30 listopada o godz. 9.00 za pośrednictwem
Cisco Webex Meeting. Zapisy na webinarium są przyjmowane do 27 listopada
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;.
W treści należy wskazać datę i temat webinarium, liczbę uczestników (imiona i nazwiska),
a także numer telefonu do kontaktu. - informuje Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS
województwa kujawsko-pomorskiego. W trakcie webinarium będzie można dowiedzieć się m.in.: * jakie są rodzaje pomocy w spłacie zaległości wobec ZUS - ze szczególnym uwzględnieniem ulg
w okresie pandemii, * kiedy i jak można złożyć wniosek o ulgę, * gdzie i kiedy można skorzystać z pomocy doradcy ds. ulg i umorzeń, * jakie są korzyści dla płatnika z podpisanych umów z ZUS.
- Magdalena Sujka
- Odsłony: 1220
Przewodniczący Rady Miejskiej na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 i 1378), zwołuję dwudziestą szóstą w VIII kadencji Sesję Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą, która odbędzie się w dniu 30 listopada 2020 roku o godzinie 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1.
- Otwarcie XXVI sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad XXVI sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej o działalności podejmowanej w okresie międzysesyjnym.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Mieście i Gminie Dobrzyń nad Wisłą za rok szkolny 2019/2020.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmian budżetu Miasta i Gminy na 2020 rok;
2) obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę wymiaru podatku rolnego na terenie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą na 2021 rok;
3) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2021 rok i zwolnień przedmiotowych w podatku od nieruchomości;
4) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2021 rok;
5) nieodpłatnego nabycia nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka Nr 33/3 położonej w Bachorzewie, gm. Dobrzyń nad Wisłą;
6) wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą. - Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zakończenie obrad XXVI sesji Rady Miejskiej.
W związku ze stanem epidemii COVID-19 Przewodniczący Rady Miejskiej zwraca się z prośbą o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa:
– maseczka ochronna na twarzy;
– dezynfekcja rąk przed wejściem na salę konferencyjną płynem, który znajduje się na holu Urzędu ewentualnie założenie rękawic ochronnych;
– zachowanie bezpiecznej odległości miedzy sobą (1,5 m).
- Małgorzata Złowodzka
- Odsłony: 1245
Informacja
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informuje, że w dniu dzisiejszym ( tj. wtorek) 24.11.2020r. do godz.15.00 mogą następować przerwy w dostawie wody do miejscowości zasilanych ze SUW Dobrzyń nad Wisłą. Przerwa będzie spowodowana pracami na sieci wodociągowej. Za utrudnienia przepraszamy.
- Super User
- Odsłony: 1568
Link do ankiety: