Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
Z jakich ulg można skorzystać w spłacie należności wobec ZUS, to temat najbliższego webinarium
organizowanego przez toruński oddział ZUS. Odbędzie się ono 30 listopada o godz. 9.00 za pośrednictwem
Cisco Webex Meeting. Zapisy na webinarium są przyjmowane do 27 listopada
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;.
W treści należy wskazać datę i temat webinarium, liczbę uczestników (imiona i nazwiska),
a także numer telefonu do kontaktu. - informuje Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS
województwa kujawsko-pomorskiego. W trakcie webinarium będzie można dowiedzieć się m.in.: * jakie są rodzaje pomocy w spłacie zaległości wobec ZUS - ze szczególnym uwzględnieniem ulg
w okresie pandemii, * kiedy i jak można złożyć wniosek o ulgę, * gdzie i kiedy można skorzystać z pomocy doradcy ds. ulg i umorzeń, * jakie są korzyści dla płatnika z podpisanych umów z ZUS.
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

 Przewodniczący Rady Miejskiej na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 i 1378), zwołuję dwudziestą szóstą w VIII kadencji Sesję Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą, która odbędzie się w dniu 30 listopada 2020 roku o godzinie 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1.

  1. Otwarcie XXVI sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku obrad XXVI sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
  4. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
  5. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
  6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej o działalności podejmowanej w okresie międzysesyjnym.
  8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Mieście i Gminie Dobrzyń nad Wisłą za rok szkolny 2019/2020.
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
    1) zmian budżetu Miasta i Gminy na 2020 rok;
    2) obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę wymiaru podatku rolnego na terenie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą na 2021 rok;
    3) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2021 rok i zwolnień przedmiotowych w podatku od nieruchomości;
    4) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2021 rok;
    5) nieodpłatnego nabycia nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka Nr 33/3 położonej w Bachorzewie, gm. Dobrzyń nad Wisłą;
    6) wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą.
  10. Interpelacje i zapytania radnych.
  11. Wolne wnioski i informacje.
  12. Zakończenie obrad XXVI sesji Rady Miejskiej.

 

W związku ze stanem epidemii COVID-19 Przewodniczący Rady Miejskiej zwraca się z prośbą o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa:
– maseczka ochronna na twarzy;
– dezynfekcja rąk przed wejściem na salę konferencyjną płynem, który znajduje się na holu Urzędu ewentualnie założenie rękawic ochronnych;
– zachowanie bezpiecznej odległości miedzy sobą (1,5 m).

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Informacja

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informuje, że w dniu dzisiejszym ( tj. wtorek) 24.11.2020r. do godz.15.00 mogą następować przerwy w dostawie wody do miejscowości zasilanych ze SUW Dobrzyń nad Wisłą. Przerwa będzie spowodowana pracami na sieci wodociągowej. Za utrudnienia przepraszamy.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
W Dobrzyniu nad Wisłą przybędzie mieszkań, a to za sprawą nowej inwestycji, która realizowana będzie przy ul. Płockiej 11 b. Już niedługo zabytkowy magazyn zbożowy przebudowany zostanie na budynek mieszkalny, w którym powstanie 18 mieszkań o powierzchni od 30 metrów kwadratowych do 66 metrów kwadratowych. Obecnie inwestor jest po ustaleniach z konserwatorem zabytków. Trwają także prace nad projektem wykonawczym. Rozpoczęcie inwestycji planowane jest na wiosnę 2021 i trwać będzie około 1,5 roku.
Budynek będzie wyposażony w odnawialne źródła energii (ogrzewanie pompą ciepła i instalacja fotowoltaiczna). Na działce będą wyznaczone miejsca parkingowe dla mieszkańców. Szacowana cena za m2 to 3450zł brutto.
W związku z tym osoby zainteresowane kupnem lub wynajęciem mieszkania zachęcamy do wzięcia udziału w sondzie, która pozwoli inwestorowi na zorientowanie się jakim metrażem mieszkań potencjalni klienci są najbardziej zainteresowani.
Ankieta będzie aktywna do 29 listopada 2020 roku.

Link do ankiety: